6/25/2010

Fashion change, style remains


Wazzup with al the Jeans ?
Je hebt de nieuwe trend vast wel gespot,  namelijk de ; Jeans trend. Ik moet eerlijk zeggen dat ik hem best gaaf vind. Vooral die leuke jeans blouses. Helaas heb ik nog geen exemplaar ervan liggen in mijn kast maar daar ga ik snel verandering aan brengen ghehe :3 Ik heb wel een paar 'te kleine' spijkerjacks maar die zijn niet meer mooi haha. Maar je kan ook verder gaan door bijvoorbeeld jeans op jeans te combineren. Best gewaagd maar als je het goed doet ziet het er heel gaaf uit. Dus het wordt tijd om te shoppen voor mij , zal ik morgen gaan ? 
Even een paar voorbeeldjes/inspiratie foto's.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Persoonlijk vind ik de tweede echt heel erg mooi. Vooral met de tas en de sandaaltjes. Echt de perfect kleur !
Hmm zal ik dan ook meteen zo'n mooie tas aanschaffen ? Ahum shopaholic :$
Maar laat me weten welke jij het mooist vind en of jij al een leuke jeans item in je kast hebt hangen.

Ik ga slapen , liefs Rimona

5 comments:

broun. said...

wat is de blog van het 2e meisje :O :O

Mirjam said...

Leuk!

Sootjeelina said...

I houd van die trend :)
Btw, thanks for leaving a comment on my blog, I really appreciate it :D

xoxo Sootjeelina <3

lucy said...

I love!


http://fashionandothermusings.blogspot.com

nonaaa said...

i love the second one!
xxxx