7/05/2010

Baby get shaky after school


Hello hello my dears. Ik ben terug van Maassluis en ik kreeg net een telefoontje dat ik over ben naar 2 ATHENEUM, en ja ik ben super blij omdat ik een bespreek geval was (dat betekent dat ze gaan vergaderen over je of je wel naar het atheneum mag om bepaalde redenen.. Bij mij dus gedrag) En ja ik mag! So happy. En omdat ik zo blij ben trakteer ik jullie op een leuk liedje namelijk : Airplanes van B.O.B en Hayley Williams.



Prachtig liedje he? Zoals jullie zien houd ik een poll (kijk maar recht) dus zouden jullie daar even op willen stemmen? Alvast bedankt. En oh ja, Nederland heeft gewoon van freakin Brazilië gewonnen! Wie had dat gedacht.. Ik in ieder geval niet. En nu moeten we tegen Uruguay, eerlijk gezegd kende ik het land totaal niet haha. Oké mijn blog begint een beetje op SOCCER MONSTERR te lijken :$ Hopelijk vinden jullie het niet erg, maar ik vind voetbal echt tof haha. 


Oké even mijn nieuwe aanwinst showen namelijk een nude dress, trouwens hij is eigenlijk van mijn moeder maar ze heeft dezelde maat als ik dus wij delen al onze kleren. Best handig, vooral omdat mijn moeder vaak bij de h&m shopt hihi.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Jurk: H&M - Blazer: Unknown - Riem: Outfitters Nation - Armband: Unknown - Heels: Blink.

Dit was dan weer mijn post, ik ben druk aan het kijken en zoeken naar inspiratie voor een video blog. En hoe ik de montage en al die dingen ga aanpakken. Ik hoop dat het lukt.
Have a nice day, Liefs Rimona.

8 comments:

Valerie said...

Schattige outfit en ik vind dat liedje echt geweldig!

Maartje said...

Die jurk valt echt heel erg mooi!

Anonymous said...

Ik heb dat bolerotje voor 10 euro gehaald :D..

kii-mberley said...

Heee!
Ik zag je op het girlscene forum staan en ik vind echt dat je een mooie blog hebt. Zullen we elkaar volgen?
Liefs.

Anonymous said...

Dat jurkje is echt amazing <3

Samira said...

Dat liedje is the sh*t !
Maar je outfit nog meer, Ik vind het geweldig mooi. Iets wat ik zelf ook zou dragen.


http://softruches.blogspot.com/

Jolisa said...

super mooie outfit!

KOKOKOI said...
This comment has been removed by the author.