7/26/2010

Day one of my excited trip


 
Yeah ik ben in Duitsland, en ik heb besloten om elke dag te posten over de dag ervoor en wat er allemaal is gebeurd. Want mijn nicht heeft een nieuwe laptop dus die is niet zo sloom als de vorige dus ik kan gewoon foto's uploaden en schrijven :)
Dus even over gisteren, we gingen dus met de trein en die hadden we dus gemist dus er was een heel gedoe dus moesten we twee uurtjes wachten op het station blablabla. Dus gingen we naar een café en hebben even wat gedronken zoals je ziet haha. Ik 'hartje' chocomel haha. Uiteindelijk zijn we aangekomen en zijn we naar Hockenheim gegaan want daar wonen mijn neefjes en nichtjes en één van mijn neefjes was jarig dus hebben we dat gevierd. Daarna ben ik met de auto naar Karlsruhe gegaan want daar woont mijn nicht en die wou ik even zien, en ik blijf hier wel een paar daagjes.
Zo dat was dus mijn eerste dag, en natuurlijk even een foto van de zalige chocomel.

p.s De y en de z zijn omgewisseld dus soms kan er wat raars staan maar dan moet je even de y en de z omkeren.

Liefs Rimona

Image and video hosting by TinyPic

1 comment:

FASHIONITA said...

Je hebt een leuke blog en stijl