7/27/2010

Day two of my excited trip


Haai haai, de tweede dag ging best soepel. Lekker uitgeslapen en ontbeten. Mijn nicht zei dat haar school een barbeque organiseerde en vroeg dus of ik mee wou, en natuurlijk wou ik mee haha. We gingen ons klaarmaken onze kleren aan doen en haar en zo. Toen we eindelijk klaar waren zijn we naar de bestemming gegaan met de tram. Er waren veel mensen en lekker eten, ik heb dus even gegeten en gepraat met een paar vriendinnen van mijn nicht (ja ik kan Duits haha) Het was heel gezellig. Een jongen zei dat er die avond een festival was, en of we mee wouden en natuurlijk wouden we mee! Dus wij weer naar huis om andere kleren aan te doen want het was best wel fris en daarna gingen we naar het festival.
Daar aangekomen zag ik dat er hééél veel mensen waren, er was goede muziek en iedereen ging los. We bleven tot het einde wat dus 00:00 was. Daarna nog naar de Subway gegaan om wat te eten en toen lekker naar huis om lekker in ons warme bed te liggen (:
Enkele foto´s van mjn outfit en van het feest.

Image and video hosting by TinyPic


No comments: